Summer…

Şi-a mai trecut un an. Un an în care, unii am stat cu nasul în cărţi, alţii pe-afară, alţii acasă, dar am ajuns împreună să întâmpinăm vacanţa. Cu zâmbete, ochi luminoşi, chiar şi lacrimi, câteodată. Două semestre pline de teste, teze, ascultări. Unii mai olimpici, alţii mai corigenţi, unii mai liberi, alţii mai închişi între exerciţiile de chimie, fizică, mate sau chiar bio. Proiecte, sport, muzică, glume, copilării….câteodată mai reuşite, alteori mai puţin, dispute cu profesorii, „Trebuie să ne afirmăm ca tineret,nu?”. Câteodată am câştigat, alteori am pierdut în faţa lor, dar întotdeauna i-am făcut să simtă tinereţea şi entuziasmul noatru contra oboselii lor. Sau, câteodată, doar ca să le arătăm cât îi preţuim, renunţam la luptă înainte de a începe.
Amintiri…glume…memorii…şcoala va avea mereu un loc aparte în sufletul nostru, nu doar pentru profesori, cât pentru colegii şi prietenii pe care ni i-am făcut.

image

Un ultim gând înainte de sfârşitul anului şcolar?

După şcoală, începe vara. Şi fiecare vară are povestea ei. Fie ca povestea voastră vara asta să fie mai frumoasă ca cea din vara dinainte şi mai puţin frumoasă ca vara următoare. Creaţi amintiri alături de prieteni. Râdeţi. Zâmbiţi. Glumiţi. Nu uitaţi că sunteţi tineri. O vară de neuitat.

Lasă un comentariu